درمانند!!!

دسته بندی : <-PostCategory->

افسران - در مانند!!

آقای همساده : آقا داغونما داغون!
کلی برای تیاتر این "فامیل دور" دیالوگ نوشتم ولی کاملا با استقبال بسیار بد مردم مواجه شد!
هه هه هه هه
از این رو کلیدواژه ها رو هم منتشر کردیم:
"این در" >> این آقو سمت راستی
درمانند (1) >> می خوان برن پاستور
در مانند (2) >> همونجا پشت در می مونن..!

هه هه هه هه

انتخاب ما فامیل دور !!! شعار انتخاباتی : هر روزتان نوروز، نوروزتان پیروز!


برچسب‌ها: <-TagName->
Management by: Mohammad reza - N | 20 / 1 / 1392برچسب:, - 6:58 PM

زندگی درفوبوس

دسته بندی : <-PostCategory->

 

 

در فاصله 9000 کیلومتری از سیاره مریخ، یکی از اقمار این سیاره با نام فوبوس قرار گرفته است. این قمر که دارای شعاعی در حدود 11 کیلومتر و جرمی معادل 1.08e16 Kg می باشد، برای نخستین بار توسط یک ستاره شناسی آمریکایی در سال 1877 شناسایی گردید.

فوبوس نامیست که در سال های آینده آن را به دفعات خواهید شنید. کمی بزرگتر از یک سیارک ، عاری از جو و جاذبه ای بسیار نزدیک به صفر می باشد. با اینحال به نظر می رسد، این قمر که بزرگترین قمر مریخ به شمار می آید ، بزودی پایگاه مرزی انسان ها و خانه دوم ما در فضا خواهد بود. اگرچه ماه به شکل قابل توجه و فریبنده ای نزدیک به سیاره ما می باشد، اما نیروی جاذبه آن بدین معناست که برای انتقال فضانوردان از آنجا به درون فضا نیازمند راکت های نسبتاً عظیمی می باشیم. این موضوی در رابطه با سیاره مریخ نیز صادق بوده و به همین شکل ، انجام ماموریت های فضایی از آنجا نیز هزینه های بسیار بالایی به همراه خواهد داشت.


برطبق برخی گزارشات رسمی، ناسا با کسری بودجه ای معادل 3 میلیارد دلار در سال برای برنامه های فضایی سفر انسان به ماه در سال 2020 روبروگشته، و همچنین دستوراتی مبنی بر لغو این برنامه از سوی اوباما ،رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا صادر شده است.

اما نگران نباشید! این بدان معنا نیست که انسان ها هیچ جایی برای رفتن در فضا نخواهند داشت.

یکی از پیشنهادات مقامات ارشد در این رابطه ارسال فضانوردان ناسا به سیارک ها ی نزدیک زمین و اقمار سیاره مریخ می باشد. به گفته پاسکال لی ، رئیس انجمن علمی مریخ در موفت فیلد کالیفرنیا : "با هزینه ای معادل یک ماموریت مریخی، انسان ها به سطح قمر مورد نظر رفته و بازخواهند گشت. اگر به انتظار بنشینید تا همه چیز آماده شود، این امر تقریباً یک دوره ده ساله به طول خواهد انجامید. فوبوس راهیست که ما را به مریخ بسیار نزدیک خواهد نمود."

 

 

با توجه به اینکه فوبوس بسیار کوچک می باشد، میدان جاذبه آن نیز بسیار ضعیف می باشد به طوری که می توان گفت با قرارگیری جسمی در مدار مریخ برابری می کند. فرود و برخاست از سطح فوبوس با کوچکترین تحریک امکانپذیر می باشد و این بدان معناست که اگرچه فاصله این قمر تا کره زمین بسیار دورتر از فاصله ماه تا زمین می باشد ، با اینحال ارسال فضاپیمایی به فوبوس بسیار ارزانتر و آسانتر از ارسال آن به کره ماه خواهد بود.

 

 

 

از سطح فوبوس، با استفاده از تلسکوپ ها و ربات های کنترل از راه دور به راحتی قادر به مطالعه و اکتشاف سطح مریخ خواهیم بود. همچنین این امرکمک بسیار بزرگی در مسافرت به مریخ و نشست بر سطح این سیاره خواهد نمود.

اما این همه ماجرا نیست! فوبوس چیزی بیش از یک نقطه فرود آسان و راحت برای ما می باشد. فوبوس خود یک راز آسمانی بزرگ به شمار می آید. به گفته لی :" به جز فوبوس، در رابطه با شکل گیری همه اجسامی که در منظومه شمسی کشف نموده ایم چیزهایی می دانیم. اما واقعاً نمی دانیم فوبوس چگونه شکل گرفته است. "

 

در 1877 ، یک اخترشناس آمریکایی از رصدخانه نیروی دریایی آمریکا در واشنگتون، بنام Asaph Hall موفق به کشف فوبوس و همچنین قمر کوچکتر مریخ به نام دیموس (Deimos) گردید. فوبوس صخره ای با شکل نامنظم و بی قاعده با عرض کمتر از 28 کیلومتر بوده و این درحالیست که دیموس حتی از این نیز کوچکتر می باشد. بنابراین این دو قمر از پیوستن به مجموعه صخره های فضایی کوچکی که به سمت مریخ منحرف شده و ممکن است تحت تاثیر جاذبه سیاره احتمال برخورد با آن را پیداکنند جان سالم به در برده اند.

 

 

 

اولین اندازه گیری ها از ترکیبات فوبوس که بوسیله فضاپیما های Mariner 9 ، Vikings 1 و Vikings 2 در سال 1970 گرفته شد نمای قویتری را از این قمردر اختیار ما قرار داد. درصد پایین انعکاس نور خورشید از سطح آن نشان می دهد که فوبوس تاریک بوده و بیش از 90% از نور خورشید در سطح آن جذب می شود به طوری که این قمر شباهت بسیاری به سنگ های آسمانی با ترکیبات کربن دار بالا دارد. همچنین تصور می شود که این جرم آسمانی کهن، از دورترین بخش های کمربند سیارک ها می باشد که خود در فصله ای دوبرابر فاصله مریخ از خورشید قرار گرفته اند. بر اساس آخرین اندازه گیری ها تشابه زیادی را حتی با سیارک های قدیمی تر که تنها در خارج از منظومه شمسی و فراتر از کمربند اصلی مشاهده شده اند دارد و این در حالیست که این شواهد در رابطه با دیموس نیز صادق است.

 

 

منبع : سایت نجوم ایران

ترجمه مهدی خسروی از سایت علمی NewScientist

 

 


برچسب‌ها: <-TagName->
Management by: Mohammad reza - N | 7 / 1 / 1392برچسب:, - 3:43 PM

بیانات در حرم مطهر رضوی

در اولین روز سال ۱۳۹۲

بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم
الحمد ‌لله ربّ العالمین و الصّلاة و السّلام علی سیّدنا و نبیّنا و حبیب قلوبنا ابی‌القاسم المصطفی محمّد و علی ءاله الطّیبین الطّاهرین المنتجبین المعصومین سیّما بقیّة‌الله فی الأرضین. السّلام علی الصّدّیقة الطّاهرة فاطمة بنت رسول الله صلّی الله علیها و علی ابیها و بعلها و بنیها.
به همه‌ی برادران و خواهران عزیزی كه در این محفلِ گرم و پرشور حضور یافته‌اند، سلام و تبریك عرض میكنم و خدا را از اعماق دل سپاسگزارم كه فرصت عنایت كرد و مهلت داد تا یك‌ بار دیگر و یك سال دیگر و یك نوروز دیگر، در جوار بارگاه ملكوتی حضرت ابا الحسن الرّضا (علیه ءالاف التّحیّة و السّلام) در جمع شما مردم عزيز مشهد و زوار محترمی كه از اكناف كشور حضور دارند، امكان و توفيق ملاقات و ديدار پيدا كنم و با شما درباره‌ی مسائل جاری و مهم  كشور سخن بگويم. از خداوند متعال مسئلت ميكنيم كه دل ما را و زبان ما را هدايت فرمايد و آنچه مورد رضای او است، بر قلب و زبان ما جاری شود. اين هم يك توفيق بزرگی است كه در عيد نوروز، در كنار شادی‌ها و زيبائی‌هائی كه در طبيعتِ نوروز وجود دارد، اين فرصت، هر ساله برای ما دست ميدهد كه در چنين روزی در جمع شما مردم، به مسائل كشور و ارزيابی وضع كنونی خود و نگاه به گذشته و آينده‌ی خود بپردازيم؛ با يك نگاه اجمالی، وضع دخل و خرج يكساله‌ی خودمان را در ابعاد كلان ملی بررسی كنیم، محاسبه كنیم؛ محاسبه‌ی نفس ملی، محاسبه‌ی نفس عمومی. همچنان كه در مسائل شخصی، محاسبه‌ی نفس برای ما لازم است ــ كه فرمود: «حاسبوا انفسكم قبل ان تحاسبوا»؛[1] باید محاسبه‌ی كار خود و اعمال خود و حركات شخصی خود را داشته باشیم ــ محاسبه‌ی ملی هم یك كار با‌اهمیت و پرارزش است؛ خودمان را محاسبه كنیم، به خودمان نگاه كنیم؛ آنچه را كه بر ما گذشته است، بار دیگر مورد نظر قرار دهیم؛ از آن درس و عبرت بگیریم، برای آینده بهره ببریم.
برادران و خواهران عزیز توجه كنند كه ما ملت ایران، فقط خودمان نیستیم كه به مسائل خودمان نگاه میكنیم و آن را تقویم و ارزیابی میكنیم؛ كسان دیگری هم هستند كه كار ما را مورد مطالعه قرار میدهند؛ درباره‌ی مسائل ما، كارهای ما، اقدامات ما قضاوت ميكنند و نظر ميدهند. ملتهائی هستند كه از تجربه‌های ما استفاده ميكنند، بعضِ ديگری هستند كه به مطالعه‌ی اوضاع ملت ايران اشتغال دارند؛ از پيشرفتهای ما خرسند ميشوند، از موفقيتهای ما خوشحال ميشوند؛ ما اگر پيروزی به دست بياوريم، آنها احساس پيروزی ميكنند؛ اگر تلخی و تلخكامی در كار ما باشد، آنها تلخكام ميشوند. كسان ديگری هم در دنيا هستند كه كار ما را زير ذره‌بين دارند، كار ما را مطالعه ميكنند؛ آنها بعكس، از لغزشهای ما خوشحال ميشوند، از موفقيتهای ما احساس دلتنگی ميكنند، بدخواه ملت ايرانند؛ اينها هم كار ما را زير نظر دارند. اينها عمدتاً كسانی هستند كه در طول سالهای متمادی همه چيز اين كشور در اختيار آنها بوده است، بر همه‌ی امور كشور ما مسلط بودند؛ انقلاب آمده است دست اینها را كوتاه كرده؛ لذا با انقلاب بدند، با مردم انقلابی بدند، با حكومت انقلابی بدند، با نظام انقلابی دشمنند. بنابراین ما زیر نظر جامعه‌ی بزرگی از آحاد بشر هستیم؛ كار ما را نگاه میكنند، عمل ما را میسنجند.


برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب ... Management by: Mohammad reza - N | 7 / 1 / 1392برچسب:, - 3:38 PM
 

 


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.net


گروه اینترنتی پرشیـن استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

 


برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب ... Management by: Mohammad reza - N | 26 / 12 / 1391برچسب:, - 11:28 AM

مریخ نورد جدیدناسا

دسته بندی : <-PostCategory->

 

 

آزمایشگاه علمی مریخ یا همان Curiosity (کنجکاوی) در واقع جدیدترین مریخ نورد ناسا می باشد که طی چند روز آینده بر سطح سیاره مریخ خواهد نشست. "کنجکاوی" به عنوان یکی از بخش های اصلی برنامه های بلند مدت ناسا و اکتشافات ربوتیک سیاره مریخ به شمار می آید.این مریخ نورد پس از پرتاب موفقیت آمیز از کیپ کاناورال فلوریدا، ماموریت خود را به سمت مریخ آغاز نمود و بر طبق برنامه ریزی ها در 5 آگوست 2012 در ساعت 10:31pm PDT ( به وقت ایران : 16 مرداد 1391 ساعت 10:01 دقیقه صبح ) در یکی از جذاب ترین نقاط مریخ خواهد نشست. 

از جمله اهداف اصلی Curiosity که در واقع یک آزمایشگاه متحرک و بسیار مجهز است ارزیابی شرایط مریخ می باشد به گونه ای که بسیاری از تردیدها و ابهامات را در رابطه با شرایط حیات در این سیاره برطرف نماید. این مریخ نورد به ما خواهد گفت که آیا محیط مریخ قادر به پشتیبانی حیات میکروبی بوده و در صورت پاسخ مثبت آیا هنوز هم امکان حیات در این سیاره وجود دارد یا خیر. درواقع این ماموریت به ما کمک خواهد نمود تا به درک بهتری نسبت به شرایط حیات در سیاره مریخ دست یابیم.

 

تصویری از جیمز کامرون (کارگردان پرآوازه هالیوود) که یکی از مسئولین این پروژه در رابطه با دوربین ها و سیستم های تصویربرداری در Curiosity است.

 

 

5 سوال مهم در رابطه با مریخ نورد کنجکاوی

.

.

-------------------------------------

 


برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب ... Management by: Mohammad reza - N | 12 / 12 / 1391برچسب:, - 5:0 PM

نشانه هایی از حیات درمریخ

دسته بندی : <-PostCategory->

نشانه هایی از حیات درمریخ

 

سنگ هایی که توسط مریخ نورد روح مورد آزمایش قرار گرفته اند مدارکی دال بر محیطی مرطوب، غیراسیدی و مناسب برای حیات در گذشته مریخ را نشان می دهند. این موضوع پس از چهار سال تحقیق، آنالیز و تجزیه تحلیل سنگ ها و مواد معدنی مریخ توسط گروهی از دانشمندان تایید شد.

در اواخر سال 2005 ، در یکی از آزمایشات صورت گرفته توسط مریخ نورد روح، غلظت بالایی از کربنات نشان داده شد که ناشی از شرایط مرطوب و نزدیک به خنثی اما ترکیب شده با اسید بود. اما  مطالعات و یافته های جدید نشان از آب خالص و غیراسیدی می دهند. پیش از این نیز مریخ نوردهای ناسا نشانه های دیگری از شرایط حیات و آب در مریخ را یافته بودند. ولی با این حال داده های بدست آمده از این تحقیقات شرایطی را نشان می داد که دال بر محیط هایی اسیدی بود. به بیان دیگر، شرایط حیات در مریخ در محیطی قطعاً اسیدی تصور میشد که از این رو مریخ سیاره ای با شرایط سخت و نادر برای حیات در نظر گرفته میشد.


 

مطالعات و آزمون های مختلف آزمایشگاهی شناسایی کربنات را تایید کرد. این کشف در 3 ژوئن در ژورنال علوم به چاپ رسید.

به گفته استیو اسکوایرز از دانشگاه کرنل در ایتاکا، این یکی از با ارزشترین یافته های علمی توسط مریخ نوردها بوده است. اسکوایرز محقق اصلی مریخ نوردهای روح و فرصت ، و از نویسندگان این گزارش جدید است. او ادامه می دهد : " برون زد میزان قابل توجهی از رسوب کربنات خود نشان دهنده و گویای شرایطی کاملاً مناسب برای حیات است که روزگاری در این سیاره وجود داشته است. "

 


برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب ... Management by: Mohammad reza - N | 12 / 12 / 1391برچسب:, - 4:57 PM

 

 

نخستین تصویر از ابرنواختر دوقطبی و جوان‌ترین سیاه‌چاله کهکشان راه‌شیری

نجوم - اخترشناسان موفق شده‌اند بقایای نوعی خاص از ابرنواخترها را برای نخستین بار در کهکشان راه شیری شناسایی کنند؛ ابرنواختری که ممکن است حیات‌بخش جوان‌ترین سیاه‌چاله این کهکشان (با 1000سال سن) نیز باشد.

محمود حاج‌زمان: درد کشنده‌ای که ستاره‌ای سنگین در آخرین مراحل زندگی‌اش کشیده، ممکن است حیات‌بخش جوان‌ترین و تازه‌ترین سیاه‌چاله این کهکشان باشد.
به گزارش وایرد، بازمانده ابرنواختری آخرین مرحله زندگی یک ستاره است که طی آن، دل و روده ستاره با انفجاری شدید در فضا پخش می‌شود. تنها ستارگان پرجرمی که حداقل بیش از 10 برابر خورشید ما وزن دارند می‌توانند باعث پیدایش ابرنواخترها شوند. بقایای ابرنواختری که در تصویر زیر می‌بینید W49B نام دارد، و زمانی شکل گرفته که ستاره عظیمی در فاصله حدود 26 هزار سال‌نوری از زمین منفجر شده است. بر اساس چیزی که از زمین دیده می‌شود، این جرم آسمانی تنها 1000 سال سن دارد.

برای مشاهده عکس در ابعاد بزرگ‏تر، اینجا را کلیک کنید.


اغلب بقایای ابرنواختری متقارن هستند، و به شکل حبابی دیده می‌شوند که در تمام جهات در حال گسترش است. با این حال، W49B به جای آنکه کره کاملی باشد، بیشتر شبیه به بالنی ضربه خورده است که نشان دهنده منشاء غیرعادی آن است. اخترشناسان حدس می‌زنند که به دلیل نامعلومی ستاره‌ای که مرگ آن باعث شکل‌گیری W49B شده است، در نزدیکی قطب‌های خود مواد شکل دهنده‌اش را با سرعت بیشتری نسبت به سایر نقاط به بیرون پرتاب کرده است. این موضوع باعث شده است تا مواد بر جای مانده در این امتداد پاک شده، و این شکل بشکه‌مانند ایجاد شود.

با استفاده از داده‌های تهیه شده توسط تلسکوپ پرتو ایکس چاندرا، محققان دریافته‌اند که سطوح ناهمگنی از عناصر مختلف درون این بقایا وجود دارد. برای مثال، تنها در نیمی از این بقایا تراکم آهن مشاهده می‌شود، در حالی‌که گوگرد و سیلیس به طور یکنواخت در سراسر آن پخش شده است. این نوع انفجار که به عنوان ابرنواختر دوقطبی شناخته می‌شود، هرگز پیش از این در کهکشان راه شیری مشاهده نشده بود.
تلسکوپ چاندرا همچنین به جستجوی درون این بقایا پرداخته است تا دریابد که ستاره پس از مرگش چه اجرامی از خود بر جای گذاشته است. ستارگان میان‌وزن پس از مرگشان به ستارگان نوترونی تبدیل می‌شوند؛ اجرام سنگین و متراکمی که مقادیر فراوان پرتو ایکس یا پالس‌ها رادیویی از خود منتشر می‌کنند. عدم وجود چنین نشانه‌ها بیانگر این است که ستاره والد این ابرنواختر اندکی پرجرم‌تر بوده است و هنگام مرگ خود باعث به وجود آمدن یک سیاه‌چاله شده است.


برچسب‌ها: <-TagName->
Management by: Mohammad reza - N | 12 / 12 / 1391برچسب:, - 4:46 PM

مشخصات جديدترين جنگنده فوق‌پيشرفته ايراني + تصاوير

معاون سرمايه انساني وزارت دفاع در تشريح جزئيات جديدترين جنگنده ايراني، آن را يک جنگنده فوق‌پيشرفته دانست که مي‌تواند تمام نيازمندي‌هاي نيروهاي مسلح را در صحنه نبرد هوايي پاسخ‌گو باشد.

"سردار سيد مجيد مير احمدي" معاون سرمايه انساني وزارت دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح در گفتگو با خبرنگار

دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، در تشريح ويژگي‌هاي جديدترين جنگنده ايراني که قرار است در آينده نزديك رونمايي شود، اظهار داشت: اين جنگنده يک جنگنده فوق‌پيشرفته است که مي‌تواند تمام نيازمندي‌هاي نيروهاي مسلح را در صحنه نبرد هوايي پاسخ‌گو باشد.



وي افزود: اين جنگنده داراي قابليت‌ها و ظرفيت‌هاي فوق‌العاده‌اي است که آن را  با آخرين فناوري‌ها و دستاوردهاي نوين جهان در اين عرصه، همطراز كرده است.



معاون سرمايه انساني وزارت دفاع همچنين از دستيابي به دستاوردهايي زمينه‌ساز براي حضور هرچه بيشتر در "عرصه فضايي" خبر داد و خاطرنشان کرد: در حوزه دفاعي حضور قدرتمندانه و توسعه هرچه بيشتر را در دستور کار داريم و به زودي ملت شريف ايران خبر پرتاب "ماهواره‌هاي جديد ايران" را به فضا خواهند شنيد.




















 


برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب ... Management by: Mohammad reza - N | 16 / 11 / 1391برچسب:, - 5:51 PM

ناسا روز سه شنبه از برنامه طراحی و ساخت مریخ نورد جدید بر اساس الگوی مریخ نورد محبوب «کنجکاوی» خبر داد .

برنامه ناسا برای پرتاب مریخ نورد جدید تا سال 2020

محققان ناسا امیدوارند با بازیافت قطعات یدکی و استفاده از فناوری فرود مریخ نورد «کنجکاوی»، هزینه های ساخت مریخ نورد جدید را تا حد ممکن کاهش دهند.
با این صرفه‌جویی به‌نظر می‌رسد که هزینه طراحی و ساخت مریخ نورد جدید کمتر از هزینه 2.5 میلیارد دلاری «کنجکاوی» شود و برخی منابع بودجه اختصاص یافته به این طرح را حدود 1.5 میلیارد دلار پیش‌بینی کرده‌اند.
مأموریت هدایت مریخ نورد جدید ناسا که سال 2020 میلادی راهی سیاره سرخ خواهد شد، مانند «کنجکاوی» برعهده آزمایشگاه پیشرانه جت (JPL)‌ خواهد بود.
جزئیات محل فرود و نوع ابزار مورد استفاده مریخ نورد جدید هنوز مشخص نشده است و محققان ناسا طی نشست‌های آتی، درخصوص توانایی و عملکردهای مریخ‌نورد برای حفاری سنگ‌ها، جمع آوری و نگهداری نمونه‌ها برای انتقال به زمین توسط فضاپیماها یا فضانوردان تصمیم‌گیری خواهند کرد.
از اهداف طراحی مریخ نورد جدید ناسا، انتقال نمونه خاک و سنگ مریخ به زمین عنوان شده است که می‌تواند به محققان برای یافتن نشانه‌های حیات باستانی مریخ کمک کند.
ناسا که بدلیل مشکلات مالی از برنامه طراحی مدارگرد و مریخ نورد آژانس فضایی اروپا (ESA)‌ خارج شده است، در اجرای برنامه ارسال فضانورد به مریخ طی دهه 2030 میلادی نیز تحت فشار دولت قرار دارد.

برچسب‌ها: <-TagName->
Management by: Mohammad reza - N | 4 / 10 / 1391برچسب:, - 12:27 AM
 

برچسب‌ها: <-TagName->
Management by: Mohammad reza - N | 4 / 10 / 1391برچسب:, - 12:24 AM

گردان های واکنش سریع بسیج

دسته بندی : <-PostCategory->

گردانهای واکنش سریع بسیج، با انجام بخش دیگری از رزمایش الی بیت‌المقدس در پادگان حضرت سیدالشهدا(ع)، ضمن نمایش اقتدار و آمادگی دفاعی خود برای مقابله با هرگونه تهدیدات امنیتی، عملیات‌های آرام سازی، پاکسازی منطقه و عملیات رهایی گروگان را تمرین کرده و در نهایت به انجام رژه موتوری پرداختند.

 

 


برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب ... Management by: Mohammad reza - N | 28 / 9 / 1391برچسب:, - 12:39 AM

End of the world-2012

دسته بندی : <-PostCategory->

 

 

  پایگاه اطلاع‌رسانی ناسا در واکنش به شایعات مطرح شده مبنی بر به پایان رسیدن دنیا در روز ۲۱ دسامبر (اول دی ماه)، به سوالات مربوط به این شایعه پاسخ داده است.

مدت‌هاست که شایعات مختلفی در مورد به پایان رسیدن دنیا در سال ۲۰۱۲ و در روز ۲۱ دسامبر
(مصادف با اول دی ماه) در وبلاگ‌های مختلف و شبکه‌های اجتماعی رد و بدل می‌شود و هر روز ابعاد گسترده‌تری نیز به خود می‌گیرد. برای این شایعات منابع و استنادات مختلفی نیز مطرح می‌شود. تقویم قوم مایا، پیش‌گویی‌های نوستراداموس و حتی منابع مذهبی و باستانی از جمله مواردی هستند که مطرح‌کنندگان این شایعه به آن استناد می‌کنند و نتیجه می‌گیرند که دنیا باید در این روز به پایان برسد.
 

                                       

سوال: آیا در سال ۲۰۱۲ خطری زمین را تهدید می‌کند؟ بسیاری می‌گویند که جهان در دسامبر ۲۰۱۲ به پایان می‌رسد.

ناسا: جهان در سال ۲۰۱۲ به پایان نمی‌رسد. سیاره ما بیش از ۴ میلیارد سال به خوبی عمر کرده و دانشمندان معتبر دنیا هم می‌گویند در سال ۲۰۱۲ هیچ خطری زمین را تهدید نمی‌کند.

سوال: موضع دانشمندان در قبال ادعای به پایان رسیدن دنیا در سال ۲۰۱۲ چیست؟

ناسا: ریشه علمی ادعای بروز فاجعه و تغییرات شدید در سال ۲۰۱۲ کجاست؟ مدارک آن کجاست؟ هیچ مدرکی وجود ندارد و همه این‌ها تخیلاتی هستند که در کتاب‌ها، فیلم‌های سینمایی، برنامه‌های مستند و یا حتی در اینترنت ساخته شده‌اند، ما نمی‌توانیم این حقیقت را تغییر دهیم. هیچ مدرک معتبری که ادعای رخ دادن پدیده‌های غیرعادی در دسامبر ۲۰۱۲ را تائید کند، وجود ندارد


برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب ... Management by: Mohammad reza - N | 28 / 9 / 1391برچسب:, - 12:2 AM

 

olympics_82216039-narenji.jpg

در این قسمت میخواهیم مقایسه ای بین افتتاحیه ی المپیک پکن و لندن داشته باشیم که در این پست ابتدا به المپیک پکن میپردازیم و نمونه ای از کار های خلاقیانه ای که این کشور در افتتاح این مسابقات انجام داد را میتوانید مشاهده کنید. حتما افتتاحیه المپیک لندن را هم که دیده اید. با مقایسه آن با این عکس ها خودتان قضاوت کنید کدام با شکوه تر بود.
 

When Technology Becomes Art: Photography of the Beijing Olympics Opening Ceremonies

 

When Technology Becomes Art: Photography of the Beijing Olympics Opening Ceremonies


برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب ... Management by: Mohammad reza - N | 9 / 9 / 1391برچسب:, - 3:31 PM
رهبر انقلاب در تبيين موضوع مورد بحث اين نشست، خاطرنشان كردند: منظور از آزادي، همين معناي متداول و رايج در محافل دانشگاهي و روشنفكري جهان يعني آزادي هاي فردي و اجتماعي است نه آزادي معنوي و سير و سلوك الي الله.
به گزارش مشرق به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری، حدود 150 تن از انديشمندان، نخبگان، اساتيد حوزه و دانشگاه، پژوهشگران و مؤلفان آثار علمي، همراه با حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي، شب گذشته (سه شنبه) در چهارمين نشست انديشه هاي راهبردي جمهوري اسلامي، به بحث و بررسي درخصوص ابعاد مختلف موضوع «آزادي» پرداختند.
در ابتداي اين ديدار 10 نفر از صاحبنظران و انديشمندان ديدگاههاي خود را درباره مقوله آزادي بيان كردند. سپس 17 نفر از اساتيد و پژوهشگران به مباحثه و نقد ديدگاههاي مطرح شده پرداختند.
 
رهبر انقلاب اسلامي در ابتداي سخنان خود در اين نشست، با اشاره به فضاي عمومي كشور و مسائل و مشكلات اقتصادي كه به علت درگير شدن استكبار جهاني با جمهوري اسلامي بوجود آمده است تأكيد كردند: طبعاً هيچكس از دغدغه هاي موجود در زندگي عمومي مردم فارغ نيست اما اين نشست به دليل اهميت موضوع و بر اساس برنامه ريزي قبلي و به عنوان گامي در پيگيري مقولات بلندمدت، برگزار مي شود.
 
حضرت آيت الله خامنه اي نياز شديد كشور به تفكر و انديشه ورزي در مقولات زيربنايي را از اهداف و علل اصلي برگزاري نشستهاي راهبردي خواندند و افزودند: ملت ايران كه مثل رودخانه اي خروشان در حال پيشرفت است،‌به فكر و انديشه و فعال شدن انديشه ها در مقولات مبنايي و اساسي، نياز مبرمي دارد.
 
حضرت آيت الله خامنه اي اهميت ارتباط مستقيم با نخبگان و زمينه سازي براي دست يابي به پاسخ سؤالات مهم در مقولات بنياني و حيات اجتماعي را از ديگر اهداف اصلي برگزاري نشستهاي انديشه هاي راهبردي دانستند.

.
.
.
.
 

برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب ... Management by: Mohammad reza - N | 7 / 9 / 1391برچسب:, - 6:0 PM

محرم آمد..

دسته بندی : <-PostCategory->

عجیب حکایتی است! "عزیز" ترین ها، حسین(ع) و یوسف(ع) از "گودال" و "چاه" به آسمان عزت رسیده اند. (دکتر سنگری)



حلول ماه محرم، ماه پژمرده شدن گلستان فاطمه تسلیت باد... التماس دعا


برچسب‌ها: <-TagName->
Management by: Mohammad reza - N | 2 / 9 / 1391برچسب:, - 9:6 PM






برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب ... Management by: Mohammad reza - N | 2 / 9 / 1391برچسب:, - 8:57 PM

معرفی برترین تبلت های جهان

دسته بندی : <-PostCategory->

1-The New iPad

شرکت اپل با معرفی آی پد در سال 2010، انقلابی در صنعت تبلت ها ایجاد نمود و اکثر تبلت های مدرن امروزی نیز به نحوی ادامه راه همین تبلت می باشند. The New iPad، با داشتن نمایشگر با کیفیت و با رزولوشن بالا، پردازنده و واحد گرافیکی قدرتمند، سیستم عامل و رابط کاربری ساده و البته بهترین فروشگاه نرم افزاری، قطعاً انتخاب اول بسیاری از خریداران تبلت هاست. همچنین علاوه بر موارد ذکر شده، باتری قدرتمند، بدنه ساخته شده ازمواد مرغوب و دوربین بسیار عالی نیز در موفقیت این تبلت نقش بسزایی داشته اند.

2 - Asus Transformer Pad Infinity TF700

Asus Transformer Pad Infinity جزو بهترین تبلت های اندرویدی موجود در بازار است که با داشتن طراحی زیبا و بدنه باریک و مقاوم، خود را از رقبای پلاستیکی بازار متمایز ساخته است. این تبلت اندرویدی با داشتن پردازنده بسیار قدرتمند چهار هسته ای، صفحه نمایش با رزولوشن بسیار بالا، دوربین با کیفیت و نهایتاً رابط کاربری دوست داشتنی سیستم عامل اندروید، یکی از رقبای اصلی آی پد شرکت اپل است. البته فراموش نشود که در حال حاضر نرم افزار های محدودی از رزولوشن بالای این تبلت پشتیبانی می کنند که این در کنار باتری نه چندان قدرتمند، از مهمترین نقاط ضعف Asus Transformer Pad Infinity محسوب می شود.


برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب ... Management by: Mohammad reza - N | 22 / 8 / 1391برچسب:, - 7:40 PM

کامپوتر فشرده ایسوس(عکس)

دسته بندی : <-PostCategory->

یکی از سري محصولاتی که به تازگی مورد توجه کاربران قرار گربته است کامپیوترهای رو میزی در اندازه های کوچک است که در این میان EBOX‌های ايسوس با استقبال زیادی روبرو شده اند.

این سری از محصولات به کامپیوترهای کوچکی اطلاق می‌شوند که دارای قدرت مناسبی هستند و کاربران قادر خواهند بود تا به راحتی آن را حمل كنند. یکی از مدل‌های پرطرفدار اين سري از محصولات EB1007 است. این مدل علاوه بر اینکه از کارایی مناسبی برخوردار است دارای قیمت بسیار مناسبی نیز است. پردازنده این دستگاه INTEL Atom D410 است و از يك گيگابايت حافظه DDR2-800 بهره مي‌برد که تا چهار گيگابايت قابل افزایش است. ايسوس در اين محصول از يك هاردديسك 160گيگابايتي استفاده كرده است كه مي‌توان آن را با مدل 320 گيگابايتي تعويض كرد.

این دستگاه از لحاظ پورت‌های ورودی و خروجی در شرایط بسیار اید‌ه‌الی به سر می‌برد و وجود پورت‌هايی مانند USB 2.0، شبکه، خروجی D-SUB، پورت e-SATA و همچنین سوکت‌3.5 ميلي‌متري ورودی و خروجی صدا گویای این موضوع است. همچنین این دستگاه دارای کارت‌شبکه بی‌سیم با استاندارد 802.11 b/g/n است.


گفتنی است همراه با این دستگاه ماوس و صفحه کلید بی‌سیم و تجهیزات استاندارد نصب روی مانتیور عرضه می‌شود. این دستگاه ابعادي برابر با 9/26×178×222 و وزني حدود 1.1 كيلوگرم دارد.


برچسب‌ها: <-TagName->
Management by: Mohammad reza - N | 22 / 8 / 1391برچسب:, - 7:38 PM

تصاویر پول های قدیمی

دسته بندی : <-PostCategory->


برچسب‌ها: <-TagName->
Management by: Mohammad reza - N | 22 / 8 / 1391برچسب:, - 7:37 PM

عجایب 10گانه طبیعت

دسته بندی : <-PostCategory->

. وولينگيان، هونان (چين)

 


منطقه هونان مملو از مناظر چشمگير است و وولينگيان باشكوه يكي از بزرگترين جاذبه هاي آن است. اين جاذبه طبيعي از بيش از 3000 لايه انباشتي سنگ آهك تشكيل شده است. در اين مكان آبشارهاي زيبا و بزرگترين قار آهكي آسيا قرار دارد.


2. برج يخي كوه اربس (قطب جنوب)


 
كوه اربس يكي از فعالترين آتشفشانهاي زمين است. اين كوه تقريبا 4 كيلومتر بالاتر از سطح زمين است، و بخاطر درياچه گدازه هاي مذاب واقع در دهانه آتشفشاني در قله ، ميان مجموعه هاي آتشفشاني مشهور است. بخار داغ آتشفشاني كه از تركها و شكافهاي صخره هاي آتشفشاني بيرون مي آيد سيستم پيچيده اي از قارهاي يخي در اطراف كوه خلق كرده است.





برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب ... Management by: Mohammad reza - N | 22 / 8 / 1391برچسب:, - 7:33 PM

عکس های منتخب روز

دسته بندی : <-PostCategory->

عکس های منتخب و جدید

عکس های منتخب و جدید –

عکس های منتخب و جدید

عکس های منتخب و جدید –

عکس های منتخب و جدید

عکس های منتخب و جدید –

عکس های منتخب و جدید


برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب ... Management by: Mohammad reza - N | 17 / 8 / 1391برچسب:, - 11:14 AM


برچسب‌ها: <-TagName->
Management by: Mohammad reza - N | 9 / 8 / 1391برچسب:, - 8:15 PM

تصاویر باورنکردنی خطای چشم

دسته بندی : <-PostCategory->

عکس ها در حال لود شدن میباشند...  شکیبا باشید!
در صورتی که هر یک از عکس ها باز نشد بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Show Picture را بزنید.
 

 

تمام اتفاقاتی که در این تصاویر میافته ناشی از ساده اندیشی مغز انسانه !

 

 

به نقطه وسط دايره نگاه كنید و سرتون رو عقب و جلو كنید


 

 

 

با نگاه كردن به علامت مثبت و جلو عقب بردن سر از مونيتور دايره كوچكتر ميچرخد

 

 

روی علامت مثبت خیره شوید! دایره چشمک زن را چه رنگی میبینید؟

 

 

 


برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب ... Management by: Mohammad reza - N | 25 / 7 / 1391برچسب:, - 6:58 PM

بدون شرح..

دسته بندی : <-PostCategory->


برچسب‌ها: <-TagName->
Management by: Mohammad reza - N | 24 / 7 / 1391برچسب:, - 5:54 PM

آیامیدانستید؟

دسته بندی : <-PostCategory->

آیا میدانستید؟ !


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


آیا میدانستید که
کهکشان راه شیری تقریبا صد میلیارد ستاره دارد ؟

آیا میدانستید که شن خیس از شن خشک سبک تر است ؟

آیا میدانستید که بهترین زمان خواب از ساعت ۱۰ شب تا اذان صبح است ؟

آیا میدانستید که به اعدادی که بیش از نه رقم دارند، اعداد نجومی گویند ؟

آیا میدانستید که نور خورشید تا عمق ۴۰۰ متری آب دریا نفوذ می کند ؟

آیا میدانستید که اگر زنی به کوررنگی مبتلا باشد، فرزندان پسر او کوررنگ می شوند ؟

آیا میدانستید که پرواز با کایت یک ورزش حرفه ای در تایلند است ؟

آیا میدانستید که ایران برای اولین بار در جهان از ضایعات نخل خرما چوب مصنوعی می سازد ؟

آیا میدانستید که ایران دومین تولیدکنندهٔ انجیر جهان است ؟

آیا میدانستید که زرافه میتواند با زبانش گوشهایش را تمیز کند ؟

آیا میدانستید که خرس قطبی هنگامی که روی دو پا می ایستد حدود سه متر است ؟

آیا میدانستید که بلندی شترمرغ به دو متر و نیم و وزنش به ۹۰ کیلو میرسد ؟

آیا میدانستید که اگر تمام رگهای خونی یک انسان را در یک خط بگذاریم تقریبا ۹۷۰۰۰ کیلومتر میشود ؟

آیا میدانستید که قلب میگوها در سر آنها قرار دارد ؟

آیا میدانستید که کانگوروها قادرند ۳ متر به سمت بالا و ۸ متر به سمت جلو بپرند ؟

آیا میدانستید که هر هکتار جنگل قادر است بیش از پنج تن گوگرد و غبار هوا را جذب کند ؟

آیا میدانستید که ۸۵ درصد گیاهان در اقیانوس ها رشد می کنند ؟

آیا میدانستید که آقایان بطور میانگین، روزانه ۴۰ تار مو و خانم ها ۷۰ تا موی خود را از دست می دهند ؟

آیا میدانستید که اسبها در مقابل گاز اشک آور مصون اند ؟

آیا میدانستید که نعناع سکسکه و تنگی نفس را شفا میدهد ؟

آیا میدانستید که جرم زمین هشتاد و یک برابر ماه است ؟

آیا میدانستید که نور میتواند در یک ثانیه ۷.۵ دور دور زمین بچرخد ؟

آیا میدانستید که ماشین ظرفشویی در سال ۱۸۸۹ اختراع شد ؟

آیا میدانستید که مرکز خورشید حدود ۱۵ میلیون درجه سانتی گراد حرارت دارد ؟

آیا میدانستید که بعد از موز، غذای مورد علاقه گوریل های باغ وحش، کرفس است ؟

آیا میدانستید که در هر ثانیه در امریکا بیش از ۵۵۰ هات داگ خورده میشود ؟

آیا میدانستید که اروپا تنها قاره بدون صحرا است ؟

آیا میدانستید که سطح ریه های شما، تقریبا به اندازه یک زمین تنیس است ؟

آیا میدانستید که زنبور عسل می تواند نور فرابنفش را ببینید ؟

آیا میدانستید که در هر اینچ مربع از بدن انسان به طور متوسط ​۳۲میلیون باکتری وجود دارد ؟

آیا میدانستید که کوچک ترین استخوان بدن شما، در گوش شماست ؟

آیا میدانستید که اکثر مردم نیمی از جوانه های چشایی خود را از دست داده اند ؟

آیا میدانستید که این مطلب را در ایمیل های پرشین استار میخوانید ؟

آیا میدانستید که وزن مجسمه آزادی در امریکا، بیش از ۲۲۵ تن است ؟

آیا میدانستید که آلبرت انیشتین هرگز نمیتوانست رانندگی کند ؟

آیا میدانستید که قدیمی ترین فسیل سوسک مربوط به ۲۸۰ میلیون سال پیش است ؟

آیا میدانستید که شتر می تواند ۹۴ لیتر (۲۵ گالن) آب را در کمتر از ۳ دقیقه بنوشید ؟

آیا میدانستید که اولین تاکسی سرویس در سال ۱۹۰۷ در نیویورک آغاز شد ؟

آیا میدانستید که اولین پرش چتر نجات از هواپیما در سال ۱۹۱۸ بیش از فرانسه بود ؟

آیا میدانستید که بدن انسان در هر ثانیه ۲،۵۰۰،۰۰۰ سلول قرمز خون تولید میکند ؟

آیا میدانستید که یک گاو به طور متوسط روزانه ۴۰ لیوان شیر تولید میکند ؟

آیا میدانستید که کمترین سوخت و ساز بدن در حیوانات متعلق به نهنگ است ؟

آیا میدانستید که جعبه سیاه هواپیما، در حقیقت نارنجی رنگ است ؟

آیا میدانستید که متوسط یک کوه یخی ۲۰،۰۰۰،۰۰۰ تن است ؟

آیا میدانستید که132 اتاق در کاخ سفید ایالات متحده وجود دارد ؟

آیا میدانستید که آفتاب پرست می تواند همزمان چشم خود را در دو جهت حرکت دهد ؟

آیا میدانستید که املای کلمه "تاکسی" در زبان های انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، سوئدی و پرتغالی یکیست ؟

آیا میدانستید که تمام مارها گوشتخوار هستند ؟

آیا میدانستید که درب بطری بازکن در سال ۱۸۹۰ اختراع شد ؟

آیا میدانستید که زمستان ۱۹۳۲ آنقدر سرد بود که آبشار نیاگارا به طور کامل یخ زد ؟

آیا میدانستید که نام خانوادگی گارسیا، شایع ترین نام در اسپانیا است ؟

آیا میدانستید که بزرگترین منبع درآمد اسپانیا از صنعت گردشگری است ؟

آیا میدانستید که طول عمر خرس های وحشی به طور متوسط ۱۷ سال است ؟

آیا میدانستید که طول عمر متوسط سنجاب ۹ سال است ؟

آیا میدانستید که قهوه محبوب ترین نوشیدنی در سراسر جهان با بیش از ۴۰۰ میلیارد فنجان مصرف در هر سال است ؟

آیا میدانستید که گربه ماهی بیش از 100.000جوانه های چشایی دارد ؟

آیا میدانستید که قند و شکر تفاله باقیمانده چغندر قند و نیشکراست که مواد ارزشمند آن گرفته و به دامها داده میشود؟

آیا میدانستید که اسید های چرب ترانس در چیپس پس از حرارت مکرر سرطان زا می‌شوند ؟

آیا میدانستید که بیماری قند اولین عامل کوری در مردم جهان است ؟

آیا میدانستید که هر عنکبوت تار مخصوص به خود را دارد و تارهای آنها هرگز شبیه به هم نیستند ؟

آیا میدانستید که مار ناشنواست و به وسیله ارتعاشات دریافتی از زمین میتواند محیط اطراف خود را درک کند ؟

آیا میدانستید که نظیر اثرانگشت، اثر زبان هر شخص نیز متفاوت است ؟

 




گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org



برچسب‌ها: <-TagName->
Management by: Mohammad reza - N | 24 / 7 / 1391برچسب:, - 5:52 PM

آی فون5هم به بازار آمد

دسته بندی : <-PostCategory->

 

شرکت اپل چهارشنبه 12 سپتامبر آیفون 5 را که باریک‌تر و نازک‌تر از مدل قبلی است و صفحه نمایش بزرگتری دارد را به نمایش گذاشت.

فروش این تلفن همراه جدید از 21 سپتامبر در آمریکا و چندین کشور دیگر آغاز خواهد شد.

فیل شیلر، رئیس بخش بازاریابی اپل، در مراسمی در سانفرانسیسکو که طرفداران اپل منتظر آن بودند، آیفون جدید را معرفی کرد.
انتظار می‌رود معرفی آیفون جدید به اپل کمک کند پس از اینکه سامسونگ توانست امسال مقام اول بازار تلفن‌های هوشمند را به دست آورد، دوباره توجه‌ها را به خود جلب کند.

اولین کشورهایی که آیفون 5 در آنها عرضه خواهند شد شامل استرالیا، کانادا، فرانسه، آلمان، هنک کنگ، ژاپن، سنگاپور و بریتانیا خواهند بود. یک هفته پس از آن آیفون در 22 کشور دیگر شامل ایتالیا، اسپانیا و لهستان عرضه خواهد شد.

صفحه نمایش آیفون 5 همانظور که انتظار می‌رفت درازتر از آیفون 4S است و در این صفحه نمایش 4 اینچی جا برای یک ردیف آیکون دیگر وجود دارد.

به گفته شیلر آیفون جدید 18 درصد باریک‌تر و 20 درصد ‌سبک‌تر است، چرا که در آن از تکنولوژی جدید استفاده شده است که نیاز به یک لایه جداگانه حسگر لمس را برطرف می‌کند. این تلفن جدید به طور کامل از شیشه و آلومینیوم ساخته شده است.







برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب ... Management by: Mohammad reza - N | 20 / 7 / 1391برچسب:, - 11:46 AM

جدیدترینها

دسته بندی : <-PostCategory->


جدیدترینها

×××طنز کده××××







نمايشگاه گل در چين





نمايشگاه گل در چين






ازدواج
دسته جمعي 20 زوج جوان در شهر ووهان چين





ازدواج دسته جمعي






ساخت مجسمه شني پايان بن لادن از سوي يك هنر مند
هندي ساحل شهر بندري پوري





پايان بن لادن
 

 


برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب ... Management by: Mohammad reza - N | 20 / 7 / 1391برچسب:, - 11:42 AM

مقایسه تلفن همراه دخترا با پسرا!

دسته بندی : <-PostCategory->

 

 

 
  مقایسه تلفن همراه دخترا با پسرا!


برچسب‌ها: <-TagName->
Management by: Mohammad reza - N | 20 / 7 / 1391برچسب:, - 11:32 AM

عرفی جیلبریک ( Jailbreak ) و هرآنچه لازم است در مورد جیلبریک بدانید.اگر شما نیز یکی از گوشی های IOS را دارید و تا به حال گوشی خود را قفل شکن نکرده اید حتما این مطلب را بخوانید و قفل گوشی آیفون خود را بشکنید.

جیلبریک به شما این امکان را می دهد که نرم افزارهای پولی را به صورت قفل شکسته و رایگان بروی دستگاه خود نصب کنید و با توجه به اینکه خرید نرم افزار های اپل از داخل ابران به راحتی امکان پذیر نیست پس دستگاه جیلبریک نشده کارایی زیادی برای شما نخواهد داشت.

جیلبریک آی فون

 

جیلبریک آی فون چیست و چرا باید قفل آیفون شکسته شود؟

واژه جیلبریک از دو کلمه ” Jail ” به معنای زندان و ” break ” به معنای شکستن ( فرار ) تشکیل شده است

.

.

.


برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب ... Management by: Mohammad reza - N | 26 / 6 / 1391برچسب:, - 1:14 PM

یونا چانا (Ziona Chana) به همراه 39 همسر و 94 فرزند و 14عروس و 33 نوه اش در یک خانه بزرگ زندگی میکند البته لفظ ساختمان شاید برای توصیف آن بهتر باشد چون این منزل چهار طبقه بیش از یکصد اتاق مجزا دارد و در مرکز دهکده باکتوانگ (Baktwang) در ایالت میزورام (Mizoram) هندوستان قرار گرفته است.

زیونا چانا همراه با همسران و فرزندانش


گروه
اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

 


برچسب‌ها: <-TagName->
Management by: Mohammad reza - N | 26 / 6 / 1391برچسب:, - 1:12 PM

آخرین مطالب

» ■ چرا اکثر یاران امام زمان (عج) جوانند ( 1393/03/20 )
» تازه خریدمش.. قشنگه؟؟ ( 1393/03/20 )
» پیرمردی که از روی پیکر پسرش رد نشد.. ( 1393/03/20 )
» مطلبی از گردان بصیرت.. ( 1393/03/20 )
» عکس های شخصی ( 1393/03/20 )
» شیعه یاسنی فرقی ندارد ( 1392/12/3 )
» شرحش راشمابنویسید... ( 1392/12/3 )
» بدون شرح ( 1392/12/3 )
» حُبُّ الحُسَین . . . ( 1392/8/14 )
» این عکس رو گذاشتم برا عاشقاش ...!! میدونید که کجاست ؟؟؟؟ ( 1392/7/23 )
» بدو.. ( 1392/7/23 )
» تفاوت فرمانده معزز کل قوا و وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ( 1392/6/7 )
» جنگ‌افروزی آمریکا به بهای نابودی اسرائیل تمام خواهد شد / سوریه برای آمریکا به ویتنام ۲ تبدیل می‌شود ( 1392/6/7 )
» تصاویر مهیج از صعود ماجراجویان بر درخت عظیم الجثه ( 1392/6/7 )
» مردم ازاری ( 1392/3/31 )
» روحـانـی از کجـا به پاستـور رسیـد؟ ( 1392/3/31 )
» گزارش تصویری از جشن شبانه ایران بدلیل حضور در جام جهانی ( 1392/3/31 )
» تصاویری از تبلیغات نامزدهای مختلف ( 1392/3/18 )
» اسلام ناب آمریکایی... ( 1392/3/18 )
» بازیگران مردمی!(عکس) ( 1392/2/28 )
صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد
 

موضوعات

لینکستان

: Management by

ADS

درباره ما